Details van de review
Servicedesk lijkt opgeheven. Verkoopmensen sturen probleem door naar collega's(?) Geven geen storingsnummer meer uit. Ondanks beloofd, wordt niet meer teruggebeld. Administatie reageert niet meer op emails.
Advies hoe DTFM (keuzemenutoets) weer werkend te krijgen werden erg gemakzuchtig beantwoord: Modem kapot, wij kunnen nieuw modem voor �65 opsturen.
Speedxs is overgenomen en er wordt waarschijnlijk een "uitsterfbeleid" gevoerd! Jammer van deze vroeger zeer goede provider.
Advies hoe DTFM (keuzemenutoets) weer werkend te krijgen werden erg gemakzuchtig beantwoord: Modem kapot, wij kunnen nieuw modem voor �65 opsturen.
Speedxs is overgenomen en er wordt waarschijnlijk een "uitsterfbeleid" gevoerd! Jammer van deze vroeger zeer goede provider.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Piet
November 16, 2011
Servicedesk lijkt opgeheven. Verkoopmensen sturen probleem door naar collega's(?) Geven geen storingsnummer meer uit. Ondanks beloofd, wordt niet meer teruggebeld. Administatie reageert niet meer op emails.
Advies hoe DTFM (keuzemenutoets) weer werkend te krijgen werden erg gemakzuchtig beantwoord: Modem kapot, wij kunnen nieuw modem voor �65 opsturen.
Speedxs is overgenomen en er wordt waarschijnlijk een "uitsterfbeleid" gevoerd! Jammer van deze vroeger zeer goede provider.
Was deze review nuttig?