Details van de review

Stipte glasvezel
Glasvezel providers
Ik heb per 29-12-2017 ons contract telefonisch ontbonden bij Stipte. Met verzekerde mij, dat ik het zij een brief of een e-mail zou ontvangen met de opzegging. Tot op heden nog niks ontvangen. Mailen lijkt onmogelijk. Geprobeerd contact te leggen met de klantenservice, ben na 30 minuten maar gestopt.
Onmogelijk om ze aan de lijn te krijgen. Er wordt door een dame aan de telefoon vertelt, dat ik kan mailen naar [email protected]. Nou vergeet het maar! Niet bekent. ook op de site, mailmogelijkheden..
gebeurt niks, niks werkt. Hoe kan ik Stipte bereiken. Tip zijn van harte welkom.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

Onbekend
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door hetty gritter Januari 19, 2018

klatenservice- stipte mailen

Ik heb per 29-12-2017 ons contract telefonisch ontbonden bij Stipte. Met verzekerde mij, dat ik het zij een brief of een e-mail zou ontvangen met de opzegging. Tot op heden nog niks ontvangen. Mailen lijkt onmogelijk. Geprobeerd contact te leggen met de klantenservice, ben na 30 minuten maar gestopt.
Onmogelijk om ze aan de lijn te krijgen. Er wordt door een dame aan de telefoon vertelt, dat ik kan mailen naar [email protected]. Nou vergeet het maar! Niet bekent. ook op de site, mailmogelijkheden..
gebeurt niks, niks werkt. Hoe kan ik Stipte bereiken. Tip zijn van harte welkom.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Monique
Juni 29, 2022
Zeer herkenbaar!!
Je krijgt slecht contact, afspraak maken om kastje te komen hangen schijnt erg lastig te zijn. Vanaf januari bezig hiermee en het hangt nog niet. Vandaag hun opgezegd vanwege slechte service en bereikbaarheid. Krijg ik een mail dat ik hun €150,- moet betalen, voor hun diensten!!! Welke diensten, ze hebben niets gedaan, heb geen kastje hangen en geen tv of internet van hun!! Ik kan pas annuleren als ik een product in gebruik heb en na twee weken daarna (na ontevredenheid) annuleren. Nu zeggen hun dat ik na tekenen (dus zonder uitproberen product) na twee weken had moeten opzeggen!! Dit hebben ze mij zo niet vertelt. Zeer vreemde gang van zaken daar bij stipte.
1 resultaten - getoond 1 - 1