Details van de review
Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.
Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.
Gemiddelde score | 7.8 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Prima kwaliteit
Herken mij totaal niet in de vele negatieve recensies op deze site. Sinds een aantal weken heb ik een totaalpakket van Stipte. De communicatie over de installatie zou wat beter kunnen, ik hoorde bijvoorbeeld enkel van mijn oude provider wanneer ik zou overstappen en niets van stipte. Dit kan natuurlijk niet. Een week voor de aansluitdatum zelf even een mail gestuurd ivm afspraak monteur. Dezelfde dag werd ik nog gebeld door het installatiebedrijf om een afspraak te maken. Op de dag dat de monteur kwam belde hij dat ie een 3 kwartier later was, kan gebeuren natuurlijk, uiteindelijk was hij 90 minuten later, dat was wel wat minder. Verder kon je van een zogenaamde vip installatie niet echt spreken, oke, de diensten werkten vrij snel, maar de monteur zelf was niet heel spraakzaam. Hij zei dat ie eigenlijk voor KPN werkte haha.
Nu na een aantal weken moet ik zeggen dat alles prima werkt, nog geen storing ondervonden. Vooral de digitale decoder werkt heel fijn, lekker snel zappen, opnemen werkt prima en het kastje is lekker klein.
Tot nu toe bevalt deze aanbieder mij uitstekend.