Details van de review
Volgend Scarlet in brief omschreven als Vertraagde Levering, wel tracht men nu de abonnementskosten te verhalen, die ik weiger te betalen, daar er geen volledig product en geen prestatie is geleverd.
Het zal denk ik op kort termijn afscheid nemen worden van Scarlet, die gewoon niet kan leveren wat ze proberen te verkopen.
De helpdesk doen we maar niet meer, zo'n 40 minuten in de wacht voor een antwoord waar niks mee kan !
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Het pakket Internet, telefoon en digitenne, met een sim card voor mobiele telefoon klinkt aantrekkelijk, tot het moment je de aanslutingen zou moeten krijgen, nu a sinds begin oktober aan het wachten op een telefoonaansluting, internet heeft regelmatige uitval van verbinding, Dit door probleem in de wijkcentrale, een klus van KPN welke monteur dus half werk leverd !
Volgend Scarlet in brief omschreven als Vertraagde Levering, wel tracht men nu de abonnementskosten te verhalen, die ik weiger te betalen, daar er geen volledig product en geen prestatie is geleverd.
Het zal denk ik op kort termijn afscheid nemen worden van Scarlet, die gewoon niet kan leveren wat ze proberen te verkopen.
De helpdesk doen we maar niet meer, zo'n 40 minuten in de wacht voor een antwoord waar niks mee kan !