Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte service
Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!