Details van de review

Stipte
Internet providers
Scarlet is een nachtmerries Wij hebben scarlet internet plus telefonie.mar snelheid is 1,70 MB,Wij hebben altijd in ons adres 8 tot 12 mb ontvangen.scarlet heeft het gezegd dat bij ons adres 8 tot 12 MB kunnen inleveren ,nu scarlet beweert dat ons huis legt meer dan 3 KM van start pont,
en wij kunnen niet weg bij scarlet van wege contract en willen ze ons niet vrijstellen van algemene voorwaarden.
Gemiddelde score 

1.3
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

1.0
Bellen 

2.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Samira Oktober 20, 2011

Scarlet is een nachtmerries Wij hebben scarlet internet plus telefonie.mar snelheid is 1,70 MB,Wij hebben altijd in ons adres 8 tot 12 mb ontvangen.scarlet heeft het gezegd dat bij ons adres 8 tot 12 MB kunnen inleveren ,nu scarlet beweert dat ons huis legt meer dan 3 KM van start pont,
en wij kunnen niet weg bij scarlet van wege contract en willen ze ons niet vrijstellen van algemene voorwaarden.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Fleur
Oktober 02, 2013
Nachtmerrie met Scarlet en ik wil over deze provider nooit meer horen, bleah . En jullie moeten niet een jaar lang betalen omdat ze hebben geen kwaliteit geleverd, dus dus de contract vervalt ! Ik heb ze ook een kans gegeven omdat ze bidden om, maar nu ik heb spijt !
1 resultaten - getoond 1 - 1