Details van de review
Scarlet? ik zou zeggen begin er niet aan! sinds juli heb ik scarlet family en sindsdien alleen maar ellende, verbinding 3 á 4 dagen en daarna weer 8 á 9 dagen weer niet en zo gaat 't al zes maanden. verschillen de keren gebeld en e-mails gestuurd maar ze kunnen het blijkbaar niet verhelpen en het contract kan ik niet opzeggen. Dus ik zou zeggen betaal iets meer als je een degelijk produkt wil hebben.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
R. Melluki
Januari 26, 2012
Scarlet? ik zou zeggen begin er niet aan! sinds juli heb ik scarlet family en sindsdien alleen maar ellende, verbinding 3 á 4 dagen en daarna weer 8 á 9 dagen weer niet en zo gaat 't al zes maanden. verschillen de keren gebeld en e-mails gestuurd maar ze kunnen het blijkbaar niet verhelpen en het contract kan ik niet opzeggen. Dus ik zou zeggen betaal iets meer als je een degelijk produkt wil hebben.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Als men niet het product kan lever zoals het staat in de voorwaarden dan kan men het contract ontbinden onder het mom van niet te kunnen leveren van de diensten die ze aanbieden zoals die verwacht wordt hoort te werken
1 resultaten - getoond 1 - 1