Details van de review

T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Een jaar weinig problemen gehad (alles in één 50mb ) bij snelheids test meestal tussen 50 en 60 mb up en down draadloos Sinds ca. anderhalve week is nieuw modem en tv box geplaatst. Eerste dagen werkte alles naar behoren. Maar daarna viel mijn uploadsnelheid terug naar 10 tot 12 mb. Ook geeft mijn tv regelmatig een zwartbeeld.
Om inzicht te krijgen in het probleem zou ik een kabel tussen mijn glasvezelmodem en computer moeten aansluiten en vervolgens een hele procedure moeten doorlopen en div. screenshots maken enz M.a.w.het lijkt erop dat ik wordt ingezet als monteur om dat zij een wanprestatie leveren.
Gemiddelde score 

6.8
Installatie 

8.0
Helpdesk 

8.0
Internet 

1.0
Bellen 

10.0
Digitale televisie 

7.0
Geschreven door C.Sweeris September 09, 2014

Uploadsnelheid 3 x niks

Een jaar weinig problemen gehad (alles in één 50mb ) bij snelheids test meestal tussen 50 en 60 mb up en down draadloos Sinds ca. anderhalve week is nieuw modem en tv box geplaatst. Eerste dagen werkte alles naar behoren. Maar daarna viel mijn uploadsnelheid terug naar 10 tot 12 mb. Ook geeft mijn tv regelmatig een zwartbeeld.
Om inzicht te krijgen in het probleem zou ik een kabel tussen mijn glasvezelmodem en computer moeten aansluiten en vervolgens een hele procedure moeten doorlopen en div. screenshots maken enz M.a.w.het lijkt erop dat ik wordt ingezet als monteur om dat zij een wanprestatie leveren.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Sebastian
December 01, 2014
Helemaal mee eens. Wij betalen al een half jaar 32, 50 per maand, zonder dat we tv kunnen kijken, met in drie van de vier kamer geen internet, en in 1 kamer heel traag. Waardeloos. Nooit doen!
1 resultaten - getoond 1 - 1