Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Dankzij vodafone heb ik nu al 2 weken geen internet en tv. Geleverd modem is kapot. Vervanging hiervan is blijkbaar erg moeilijk. De klantenservice is, in tegenstelling tot de verkoopafdeling, zeer slecht bereikbaar. Ze komen zelf niet met oplossingen en komen afspraken niet na. Vandaag zou ik teruggebeld worden over wanneer mijn nieuwe modem komt. Niet gebeld. Na 2 weken frustratie en veel kosten doordat ik met de klantenservice moet bellen (meer dan 15 min wachttijd niet ongebruikelijk) en doordat ik geen WiFi mee heb ben ik klaar met vodafone. Na contact met de klantenservice blijkt dat ze mij willen vasthouden aan mijn jaarcontract. Beëindigen kon wel maar dan kwam er een boete. Toch beëindigd en aangegeven dat vodafone een wanprestatie levert en zwaar in gebreke zijn. Ik ga hier nog een fijne briefwisseling aan wijden! Ik ga nu naar KPN! Hopelijk kennen zij wel het principe van Klantgerichtheid en proactief handelen! Mijn tip: ga niet met vodafone thuis in zee! Klinkt leuk maar het is waardeloos!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bartjan van der Jagt September 22, 2014

Vodofone thuis.... Bezint eer gij begint!

Dankzij vodafone heb ik nu al 2 weken geen internet en tv. Geleverd modem is kapot. Vervanging hiervan is blijkbaar erg moeilijk. De klantenservice is, in tegenstelling tot de verkoopafdeling, zeer slecht bereikbaar. Ze komen zelf niet met oplossingen en komen afspraken niet na. Vandaag zou ik teruggebeld worden over wanneer mijn nieuwe modem komt. Niet gebeld. Na 2 weken frustratie en veel kosten doordat ik met de klantenservice moet bellen (meer dan 15 min wachttijd niet ongebruikelijk) en doordat ik geen WiFi mee heb ben ik klaar met vodafone. Na contact met de klantenservice blijkt dat ze mij willen vasthouden aan mijn jaarcontract. Beëindigen kon wel maar dan kwam er een boete. Toch beëindigd en aangegeven dat vodafone een wanprestatie levert en zwaar in gebreke zijn. Ik ga hier nog een fijne briefwisseling aan wijden! Ik ga nu naar KPN! Hopelijk kennen zij wel het principe van Klantgerichtheid en proactief handelen! Mijn tip: ga niet met vodafone thuis in zee! Klinkt leuk maar het is waardeloos!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Simon
September 23, 2014
Kpn is geen goede optie. Heb daar ook door een fout van KPN twee weken zonder internet en telefoon gezeten. Klantenservice gaf ook niet thuis. Op een verzoek om schadevergoeding wordt niet gereageerd. Dit soort gedrag is toch wel standaard bij deze "grote" jongens. Een alternatief heb ik helaas niet. Hoop dat dit soort bedrijven uiteindelijk niet zal overleven. Zat zelf aan vodafoon te denken:-)
1 resultaten - getoond 1 - 1