Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Vodofone thuis.... Bezint eer gij begint!
Dankzij vodafone heb ik nu al 2 weken geen internet en tv. Geleverd modem is kapot. Vervanging hiervan is blijkbaar erg moeilijk. De klantenservice is, in tegenstelling tot de verkoopafdeling, zeer slecht bereikbaar. Ze komen zelf niet met oplossingen en komen afspraken niet na. Vandaag zou ik teruggebeld worden over wanneer mijn nieuwe modem komt. Niet gebeld. Na 2 weken frustratie en veel kosten doordat ik met de klantenservice moet bellen (meer dan 15 min wachttijd niet ongebruikelijk) en doordat ik geen WiFi mee heb ben ik klaar met vodafone. Na contact met de klantenservice blijkt dat ze mij willen vasthouden aan mijn jaarcontract. Beëindigen kon wel maar dan kwam er een boete. Toch beëindigd en aangegeven dat vodafone een wanprestatie levert en zwaar in gebreke zijn. Ik ga hier nog een fijne briefwisseling aan wijden! Ik ga nu naar KPN! Hopelijk kennen zij wel het principe van Klantgerichtheid en proactief handelen! Mijn tip: ga niet met vodafone thuis in zee! Klinkt leuk maar het is waardeloos!