Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Ik kan zeggen dat ik echt een hekel heb gekregen aan Vodafone en dat ik me dom voel dat ik in hun beloftes heb gelooft en dat ik 1 jaar vast zit aan hun contract en dat ik met deze problemen zit

voor dat ik klant werd had ik gevraagd of ik mijn eigen router kan gebruiken
de een telefonist van Vodafone heeft er JA op geantwoord ( wat nee moete zijn )

1: hun Modem/Router ondersteund geen bridge mode
( dus je kunt niet je eigen router gebruiken )

2: de wifi verbinding is niet echt geweldig
( dat heb ik zelf opgelost met een wifi acces point )

3: bij storing duurt het lang tot de modem/router weer internet verbinding heeft bij uit en weer aan zetten ( het kan tussen de 4 tot 14 min duren )

4: hun modem/router Vigor2130Vn staat in user mode
( dus erg beperkt voor iemand die meer wilt kunnen instellen )

5: vodafone heeft mij een opgekocht ip-adres gegeven dus dat ik bij sommige site's een andere taal krijg ( zelfs mij LG SMART TV denkt dat ik in Frankrijk ben )

6: mijn gekochte voip nummer bij www.voipplanet.nl werkt niet op de vodafone thuis verbinding ( bij iemand anders thuis op internet werkt het wel. )

7: klagen bij vodafone werkt niet, beste optie is het contract uitzitten
( ze helpen alleen als je geen internet hebt, verders doen ze alleen maar sorry zeggen )


Vodafone wil gewoon klanten, wel of niet tevreden een klant is een klant.
( kijk is op www.klachtenkompas.nl ze lossen echt niks op )
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leon Oktober 25, 2014

Vodafone Thuis, beperkte en slechtste verbinding ooit.

Ik kan zeggen dat ik echt een hekel heb gekregen aan Vodafone en dat ik me dom voel dat ik in hun beloftes heb gelooft en dat ik 1 jaar vast zit aan hun contract en dat ik met deze problemen zit

voor dat ik klant werd had ik gevraagd of ik mijn eigen router kan gebruiken
de een telefonist van Vodafone heeft er JA op geantwoord ( wat nee moete zijn )

1: hun Modem/Router ondersteund geen bridge mode
( dus je kunt niet je eigen router gebruiken )

2: de wifi verbinding is niet echt geweldig
( dat heb ik zelf opgelost met een wifi acces point )

3: bij storing duurt het lang tot de modem/router weer internet verbinding heeft bij uit en weer aan zetten ( het kan tussen de 4 tot 14 min duren )

4: hun modem/router Vigor2130Vn staat in user mode
( dus erg beperkt voor iemand die meer wilt kunnen instellen )

5: vodafone heeft mij een opgekocht ip-adres gegeven dus dat ik bij sommige site's een andere taal krijg ( zelfs mij LG SMART TV denkt dat ik in Frankrijk ben )

6: mijn gekochte voip nummer bij www.voipplanet.nl werkt niet op de vodafone thuis verbinding ( bij iemand anders thuis op internet werkt het wel. )

7: klagen bij vodafone werkt niet, beste optie is het contract uitzitten
( ze helpen alleen als je geen internet hebt, verders doen ze alleen maar sorry zeggen )


Vodafone wil gewoon klanten, wel of niet tevreden een klant is een klant.
( kijk is op www.klachtenkompas.nl ze lossen echt niks op )

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door willem
November 01, 2014
Dag Leon,

Ik loop tegen dezelfde problemen aan met mijn lg TV. Al enig idee hoe je dit kunt oplossen?

Ik hoor graag van je. Ik begin mezelf ook erg te irriteren aan het contract dat ik een week geleden heb ontvangen van Vodafone

Groet Willem
Geschreven door Sebastian
December 01, 2014
Wij hebben precies dezelfde ervaring. Nog nooit zo'n slechte verbinding gehad. Zelfs helemaal geen tv meer.
2 resultaten - getoond 1 - 2