Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Zoals te zien is aan mijn rating, kan ik de individuele producten van Vodafone Thuis niet beoordelen, aangezien het Vodafone nog niet gelukt is (na 20 dagen) om een werkende aansluiting te leveren. Daarom dus wel een (extreem slechte) beoordeling voor de helpdesk en de installatie.

Ik heb nu 1 uur 42 minuten en 8 seconden besteed aan bellen met de Vodafone helpdesk en ben nog geen steek verder. De helpdesk blinkt uit in standaard antwoorden. De schuld wordt met name gelegd bij andere, bij de installatie betrokken, partijen (Reggefiber, KPN, Guidion). Deze hebben dan weer niet teruggekoppeld naar Vodafone of hebben dan weer geen werkbon ingediend (als ik Vodafone moet geloven). Vodafone heeft nog nooit actief met deze partijen contact opgenomen om mij te helpen de status van mijn installatie te achterhalen. De helpdesk zegt ook steeds dat niet te kunnen (hoe bizar is dat!).
Verder blinkt Vodafone uit in het niet terugbellen, terwijl dit wel beloofd is, en het niet reageren op mail.
Als alles dan uiteindelijk gaat werken (waar het in de verste verte nog niet naar uitziet), zit ook de rest van mijn contractduur vast aan een foutief login- en e-mailadres, omdat Vodafone mijn naam foutief heeft overgenomen. 'De procedure staat niet toe om dat te veranderen'.
Conclusie: tenzij je sado-masochistisch bent, Vodafone Thuis vermijden!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Carole Oktober 27, 2014

Vodafone Thuis is een lijdensweg

Zoals te zien is aan mijn rating, kan ik de individuele producten van Vodafone Thuis niet beoordelen, aangezien het Vodafone nog niet gelukt is (na 20 dagen) om een werkende aansluiting te leveren. Daarom dus wel een (extreem slechte) beoordeling voor de helpdesk en de installatie.

Ik heb nu 1 uur 42 minuten en 8 seconden besteed aan bellen met de Vodafone helpdesk en ben nog geen steek verder. De helpdesk blinkt uit in standaard antwoorden. De schuld wordt met name gelegd bij andere, bij de installatie betrokken, partijen (Reggefiber, KPN, Guidion). Deze hebben dan weer niet teruggekoppeld naar Vodafone of hebben dan weer geen werkbon ingediend (als ik Vodafone moet geloven). Vodafone heeft nog nooit actief met deze partijen contact opgenomen om mij te helpen de status van mijn installatie te achterhalen. De helpdesk zegt ook steeds dat niet te kunnen (hoe bizar is dat!).
Verder blinkt Vodafone uit in het niet terugbellen, terwijl dit wel beloofd is, en het niet reageren op mail.
Als alles dan uiteindelijk gaat werken (waar het in de verste verte nog niet naar uitziet), zit ook de rest van mijn contractduur vast aan een foutief login- en e-mailadres, omdat Vodafone mijn naam foutief heeft overgenomen. 'De procedure staat niet toe om dat te veranderen'.
Conclusie: tenzij je sado-masochistisch bent, Vodafone Thuis vermijden!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Sebastian
December 01, 2014
Helemaal mee eens. Niets dan ellende. Bij ons is het Vodafone zelfs na een half jaar niet gelukt om de tv-aansluiting in orde te maken.
Geschreven door anja
December 02, 2014
Wij hebben precies dezelfde ervaring. We zouden een rechtszaak moeten beginnen tegen Vodafone. Wij betalen iedere maand, twee jaar lang, zonder tv-ontvangst en met heel traag of vaak geen internet.
2 resultaten - getoond 1 - 2