Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Wij zijn in juli dit jaar overgetapt. Sindsdien hebben wij geen tv meer kunnen kijken. Er is pas vorige week voor het eerst een monteur langgewenst (dus na ongeveer een half jaar!) om te kijken waardoor dit probleem werd veroorzaakt. dit ondanks vele malen bellen, mailen etc. Deze monteur deed verder niets, behalve even een blik in de meterkast werpen. Vervolgens raadde hij ons aan om op eigen kosten alle kamers te laten bekabelen. Dit was de enige mogelijkheid om weer tv te kijken en in alle kamers internet te hebben. Als reden gaf hij op dat wij betonnen muren hebben, hierdoor zou de ontvangst slecht zijn. Het is niet mogelijk het abonnement nu op te zeggen (2 jaar lang). Wij betalen dus iedere maand voor niets. Andere buurtbewoners ondervinden gelijksoortige problemen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sebastian December 01, 2014

Wij zijn in juli dit jaar overgetapt. Sindsdien hebben wij geen tv meer kunnen kijken. Er is pas vorige week voor het eerst een monteur langgewenst (dus na ongeveer een half jaar!) om te kijken waardoor dit probleem werd veroorzaakt. dit ondanks vele malen bellen, mailen etc. Deze monteur deed verder niets, behalve even een blik in de meterkast werpen. Vervolgens raadde hij ons aan om op eigen kosten alle kamers te laten bekabelen. Dit was de enige mogelijkheid om weer tv te kijken en in alle kamers internet te hebben. Als reden gaf hij op dat wij betonnen muren hebben, hierdoor zou de ontvangst slecht zijn. Het is niet mogelijk het abonnement nu op te zeggen (2 jaar lang). Wij betalen dus iedere maand voor niets. Andere buurtbewoners ondervinden gelijksoortige problemen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.