Details van de review
Monteur komt langs om mij aan te sluiten en vertrekt zonder dat er iets werkt.
Duurt daarna ongeveer een maand voordat ik weer tv kan kijken en internet heb.
In de tussentijd diverse mails en telefoontjes gepleegd waarbij toezeggingen werden gedaan die niet zijn nagekomen.
Uiteindelijk een excuus gekregen en daar kan ik het mee doen
Heb het abonnement inmiddels alvast opgezegd.
Duurt daarna ongeveer een maand voordat ik weer tv kan kijken en internet heb.
In de tussentijd diverse mails en telefoontjes gepleegd waarbij toezeggingen werden gedaan die niet zijn nagekomen.
Uiteindelijk een excuus gekregen en daar kan ik het mee doen
Heb het abonnement inmiddels alvast opgezegd.
Gemiddelde score | 4.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Geschreven door
John van Beers
December 16, 2014
Slechte service
Monteur komt langs om mij aan te sluiten en vertrekt zonder dat er iets werkt.
Duurt daarna ongeveer een maand voordat ik weer tv kan kijken en internet heb.
In de tussentijd diverse mails en telefoontjes gepleegd waarbij toezeggingen werden gedaan die niet zijn nagekomen.
Uiteindelijk een excuus gekregen en daar kan ik het mee doen
Heb het abonnement inmiddels alvast opgezegd.
Was deze review nuttig?