Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Die internet verbinding is zo onstabiel als maar kan. Draytek vigor 2132F. Om de 10 min geen internet toegang. Signaalsterkte echt ok, maar verbinden met internet hopeloos. Helpdesk gebeld, maar kan geen enkel zinnig antwoord geven, behalve zet hem op 5G. Dat wil niet met deze router (!), feature zit er niet in. ten tweede is de verbinding naar router er wel maar router internet verbinding er niet!. Na twee dagen pielen zelf een access point er maar voor geplaatst. vanaf toen draaide het netwerk redelijk stabiel. Natuurlijk een butt oplossing. Nog steeds zo nu en dan de vigor moeten resetten om weer te kunnen internetten. Het leuke is dat er op die zelfde dag dat ik er mee aan het sleutelen was er een meisje van vodafone langs kwam om te checken of alles in orde was. Nee natuurlijk niet, maar kon niks betekenen, maar zij gaf wel aan dat er ondertussen nieuwe routers zijn van draytek (3 antennes ipv 2) die nu uitgerold worden. Gebeld met helpdesk maar zij wisten van niks! dat meisje van vodafone liet mij duidelijk een brochure zien van het nieuwe type met vodafone logo er bij. Helpdesk wil er niks van weten. Al met al zoek het lekker uit met de bende aldus helpdesk. enige wat zij zeggen is we gaan er naar kijken. Vraag ik wanneer? geen antwoord. Vraag ik hoe moet ik dan weten wanneer ik kan testen? geen antwoord. vraag ik krijg ik terug koppeling van de activiteiten per email of telefoon? geen antwoord. Nog steeds regelmatig geen toegang tot internet, maar wel lokaal. sta op het punt om die router in de magnetron te flikkeren en dan op storing te melden pffff. Leuke is ook nog dat al mijn buren exact het zelfde ervaren (ook vodafone). TV blijft het wonderlijk genoeg altijd doen. Ik zeg mijn abonnement op en ga heerlijk terug naar ZIGGO. Nooit problemen gehad.
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door michel Januari 06, 2015

Drama 1e klas

Die internet verbinding is zo onstabiel als maar kan. Draytek vigor 2132F. Om de 10 min geen internet toegang. Signaalsterkte echt ok, maar verbinden met internet hopeloos. Helpdesk gebeld, maar kan geen enkel zinnig antwoord geven, behalve zet hem op 5G. Dat wil niet met deze router (!), feature zit er niet in. ten tweede is de verbinding naar router er wel maar router internet verbinding er niet!. Na twee dagen pielen zelf een access point er maar voor geplaatst. vanaf toen draaide het netwerk redelijk stabiel. Natuurlijk een butt oplossing. Nog steeds zo nu en dan de vigor moeten resetten om weer te kunnen internetten. Het leuke is dat er op die zelfde dag dat ik er mee aan het sleutelen was er een meisje van vodafone langs kwam om te checken of alles in orde was. Nee natuurlijk niet, maar kon niks betekenen, maar zij gaf wel aan dat er ondertussen nieuwe routers zijn van draytek (3 antennes ipv 2) die nu uitgerold worden. Gebeld met helpdesk maar zij wisten van niks! dat meisje van vodafone liet mij duidelijk een brochure zien van het nieuwe type met vodafone logo er bij. Helpdesk wil er niks van weten. Al met al zoek het lekker uit met de bende aldus helpdesk. enige wat zij zeggen is we gaan er naar kijken. Vraag ik wanneer? geen antwoord. Vraag ik hoe moet ik dan weten wanneer ik kan testen? geen antwoord. vraag ik krijg ik terug koppeling van de activiteiten per email of telefoon? geen antwoord. Nog steeds regelmatig geen toegang tot internet, maar wel lokaal. sta op het punt om die router in de magnetron te flikkeren en dan op storing te melden pffff. Leuke is ook nog dat al mijn buren exact het zelfde ervaren (ook vodafone). TV blijft het wonderlijk genoeg altijd doen. Ik zeg mijn abonnement op en ga heerlijk terug naar ZIGGO. Nooit problemen gehad.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

5 resultaten - getoond 1 - 5
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door n. al kamouchi
Januari 07, 2015
Ongelofelijk, ik heb exact hetzelfde probleem. Helpdesk blijft maar doordrammen over het Wifi signaal, terwijl het daar echt niet aan ligt. Signaalsterkte is prima, afhankelijk van het apparaat hapert veel of minder. Steeds zeer onplezierige en arrogante houding van de helpdesk, die blijft benadrukken dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de WIFI en ik alleen betaal voor het internet. Maw zoek het maar zelf uit :(

Heb zelfs aangeboden om te betalen voor een monteur, maar ze willen er niks van weten. Hun oplossing: Ik moet een aansluiting maken met een vaste kabel, en elke keer de tijd noteren wanneer deze eruit ligt, 3 dagen lang. Maw bewijs het maar, wij helpen je niet verder. Vodafone internet thuis niet doen!
Geschreven door Marc
Januari 30, 2015
Hi lees je ervaring met Vodafone. Zal me je mijn ervaringen even besparen, maar kun je me vertellen hoe het jou gelukt is een AC te plaatsen. Bij mij werkte het totdat ik ze even ontkoppelde, daarna moest ik ww invoeren dat hij niet meer herkende. Zou nl. blij zijn als ik hem weer werkend kreeg, want signaal is boven niet echt top.
Groet

Marc
Geschreven door Demas
Februari 10, 2015
Bedankt voor je recensie. Ik was van plan om over te stappen naar Vodafone, na het lezen van jouw artikel blijf ik mooi bij Ziggo. Dan maar wat meer betalen, maar net wat je zegt nooit problemen!
Geschreven door snmva9
Februari 10, 2015
koop een access point / router (als je router hebt dchp uitzetten in settings). stel access point eerst even in op een vast IP adress in je huidige netwerk (liefst buiten je dhcp scope), kan je hem altijd benaderen in je thuisnetwerk. Dan ethernet kabel in vodafone router prikken en koppelen aan je nieuwe access point. Connect op (SSID) wifi van je nieuwe access point met bijbehorend wachtwoord. of pas wachtwoord aan.
Geschreven door monique
Februari 20, 2015
Ik ben blij met Vodafone glasvezel!
Zeker nu er veranderingen zijn aangepast.
Had alleen maar klachten bij Ziggo.
5 resultaten - getoond 1 - 5