Details van de review
Gemiddelde score | 5.2 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Drama 1e klas
Die internet verbinding is zo onstabiel als maar kan. Draytek vigor 2132F. Om de 10 min geen internet toegang. Signaalsterkte echt ok, maar verbinden met internet hopeloos. Helpdesk gebeld, maar kan geen enkel zinnig antwoord geven, behalve zet hem op 5G. Dat wil niet met deze router (!), feature zit er niet in. ten tweede is de verbinding naar router er wel maar router internet verbinding er niet!. Na twee dagen pielen zelf een access point er maar voor geplaatst. vanaf toen draaide het netwerk redelijk stabiel. Natuurlijk een butt oplossing. Nog steeds zo nu en dan de vigor moeten resetten om weer te kunnen internetten. Het leuke is dat er op die zelfde dag dat ik er mee aan het sleutelen was er een meisje van vodafone langs kwam om te checken of alles in orde was. Nee natuurlijk niet, maar kon niks betekenen, maar zij gaf wel aan dat er ondertussen nieuwe routers zijn van draytek (3 antennes ipv 2) die nu uitgerold worden. Gebeld met helpdesk maar zij wisten van niks! dat meisje van vodafone liet mij duidelijk een brochure zien van het nieuwe type met vodafone logo er bij. Helpdesk wil er niks van weten. Al met al zoek het lekker uit met de bende aldus helpdesk. enige wat zij zeggen is we gaan er naar kijken. Vraag ik wanneer? geen antwoord. Vraag ik hoe moet ik dan weten wanneer ik kan testen? geen antwoord. vraag ik krijg ik terug koppeling van de activiteiten per email of telefoon? geen antwoord. Nog steeds regelmatig geen toegang tot internet, maar wel lokaal. sta op het punt om die router in de magnetron te flikkeren en dan op storing te melden pffff. Leuke is ook nog dat al mijn buren exact het zelfde ervaren (ook vodafone). TV blijft het wonderlijk genoeg altijd doen. Ik zeg mijn abonnement op en ga heerlijk terug naar ZIGGO. Nooit problemen gehad.
Commentaar
Heb zelfs aangeboden om te betalen voor een monteur, maar ze willen er niks van weten. Hun oplossing: Ik moet een aansluiting maken met een vaste kabel, en elke keer de tijd noteren wanneer deze eruit ligt, 3 dagen lang. Maw bewijs het maar, wij helpen je niet verder. Vodafone internet thuis niet doen!
Groet
Marc
Zeker nu er veranderingen zijn aangepast.
Had alleen maar klachten bij Ziggo.