Details van de review
Onderstaand kreeg ik als reactie van Vodafone.
Beste meneer ...,
Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan dat je problemen ervaart met het wifi signaal. Zojuist heb ik geprobeerd om je te bellen maar kreeg je niet te pakken.
Instellingen
Je hebt alle kanalen al getest, maar geen verbetering. Er zijn nog een aantal instellingen die we kunnen wijzigen om het signaal stabieler te maken. Dit kan ik niet op afstand doen dus hieronder de stappen die je kunt uitvoeren.
- Log in op het modem via 192.168.1.1 en met wachtwoord/gebruikersnaam "user"
- Klik links op "Wireless LAN" en hieronder op "General setups"
- Vink nu "Enable" en "Hide SSID" naast DrayTek_Guest, klik nu onderaan op "Ok"
- Ga nu naar "Advanced Setting"
- Selecteer bij "Channel Width" de optie 20Mhz en klik weer op "Ok"
Test deze instellingen en check of de verbinding stabieler is geworden. Als dit niet zo is laat het dan aan ons weten. We moeten dan onze technische dienst aansturen om naar het probleem te kijken.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Thuis Klantenservice
Gemiddelde score | 9.6 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
opgelost probleem door Vodafone met glasvezel internet
Problemen met glasvezel internet onderstaand kreeg ik als support en het werkt bij Draytek modem.
Onderstaand kreeg ik als reactie van Vodafone.
Beste meneer ...,
Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan dat je problemen ervaart met het wifi signaal. Zojuist heb ik geprobeerd om je te bellen maar kreeg je niet te pakken.
Instellingen
Je hebt alle kanalen al getest, maar geen verbetering. Er zijn nog een aantal instellingen die we kunnen wijzigen om het signaal stabieler te maken. Dit kan ik niet op afstand doen dus hieronder de stappen die je kunt uitvoeren.
- Log in op het modem via 192.168.1.1 en met wachtwoord/gebruikersnaam "user"
- Klik links op "Wireless LAN" en hieronder op "General setups"
- Vink nu "Enable" en "Hide SSID" naast DrayTek_Guest, klik nu onderaan op "Ok"
- Ga nu naar "Advanced Setting"
- Selecteer bij "Channel Width" de optie 20Mhz en klik weer op "Ok"
Test deze instellingen en check of de verbinding stabieler is geworden. Als dit niet zo is laat het dan aan ons weten. We moeten dan onze technische dienst aansturen om naar het probleem te kijken.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Thuis Klantenservice