Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Problemen met glasvezel internet onderstaand kreeg ik als support en het werkt bij Draytek modem.
Onderstaand kreeg ik als reactie van Vodafone.

Beste meneer ...,

Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan dat je problemen ervaart met het wifi signaal. Zojuist heb ik geprobeerd om je te bellen maar kreeg je niet te pakken.

Instellingen
Je hebt alle kanalen al getest, maar geen verbetering. Er zijn nog een aantal instellingen die we kunnen wijzigen om het signaal stabieler te maken. Dit kan ik niet op afstand doen dus hieronder de stappen die je kunt uitvoeren.

- Log in op het modem via 192.168.1.1 en met wachtwoord/gebruikersnaam "user"
- Klik links op "Wireless LAN" en hieronder op "General setups"
- Vink nu "Enable" en "Hide SSID" naast DrayTek_Guest, klik nu onderaan op "Ok"
- Ga nu naar "Advanced Setting"
- Selecteer bij "Channel Width" de optie 20Mhz en klik weer op "Ok"

Test deze instellingen en check of de verbinding stabieler is geworden. Als dit niet zo is laat het dan aan ons weten. We moeten dan onze technische dienst aansturen om naar het probleem te kijken.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Thuis Klantenservice
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door anoniem Maart 03, 2015

opgelost probleem door Vodafone met glasvezel internet

Problemen met glasvezel internet onderstaand kreeg ik als support en het werkt bij Draytek modem.
Onderstaand kreeg ik als reactie van Vodafone.

Beste meneer ...,

Bedankt voor je e-mail. Je geeft aan dat je problemen ervaart met het wifi signaal. Zojuist heb ik geprobeerd om je te bellen maar kreeg je niet te pakken.

Instellingen
Je hebt alle kanalen al getest, maar geen verbetering. Er zijn nog een aantal instellingen die we kunnen wijzigen om het signaal stabieler te maken. Dit kan ik niet op afstand doen dus hieronder de stappen die je kunt uitvoeren.

- Log in op het modem via 192.168.1.1 en met wachtwoord/gebruikersnaam "user"
- Klik links op "Wireless LAN" en hieronder op "General setups"
- Vink nu "Enable" en "Hide SSID" naast DrayTek_Guest, klik nu onderaan op "Ok"
- Ga nu naar "Advanced Setting"
- Selecteer bij "Channel Width" de optie 20Mhz en klik weer op "Ok"

Test deze instellingen en check of de verbinding stabieler is geworden. Als dit niet zo is laat het dan aan ons weten. We moeten dan onze technische dienst aansturen om naar het probleem te kijken.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Thuis Klantenservice

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.