Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Bezint er gij begint. Overstappen naar Vodafone? Niet doen. De ergernis kost ontzettend veel energie. Spijt spijt spijt. Jawel volgens zeggen allemaal eenvoudig. Zelfs de installateur komt gratis langs. Wat ze er niet bij vertellen is, dat als er storingen zijn of wat ook dat de installateur dan weggaat en je zonder tv,internet en telefoon laat zitten. Want ja hij is extern en je moet maar Vodafone bellen. Ettelijke keren gedaan. De schuld werd naar KPN geschoven. Je komt niet meer onder je contract uit tenzij je je nieuwe jaar abonnement in een keer betaalt. Bij elkaar 9 dagen zonder tv, internet bellen gezeten zonder dat je ueberhaupt te weten komt wanneer het nu eindelijk wel gaat functioneren. Uiteindelijk belde de KPN zelf en kwam er een monteur langs. De 9 dagen zonder vodafone thuis werd wel in rekening gebracht. Daar heb ik ook per email op gereageerd. U raadt het al. Geen reaktie van Vodafone.
In een woord waardeloos. Dat betekent dat ik zodra het jaar bijna voorbij is, ik weer opzoek ga naar een andere provider. Alleen al door de ergernissen en het niet beantwoorden van de email en telefoon.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Andrea Maart 09, 2015

Vadafone thuis bezint eer gij begint

Bezint er gij begint. Overstappen naar Vodafone? Niet doen. De ergernis kost ontzettend veel energie. Spijt spijt spijt. Jawel volgens zeggen allemaal eenvoudig. Zelfs de installateur komt gratis langs. Wat ze er niet bij vertellen is, dat als er storingen zijn of wat ook dat de installateur dan weggaat en je zonder tv,internet en telefoon laat zitten. Want ja hij is extern en je moet maar Vodafone bellen. Ettelijke keren gedaan. De schuld werd naar KPN geschoven. Je komt niet meer onder je contract uit tenzij je je nieuwe jaar abonnement in een keer betaalt. Bij elkaar 9 dagen zonder tv, internet bellen gezeten zonder dat je ueberhaupt te weten komt wanneer het nu eindelijk wel gaat functioneren. Uiteindelijk belde de KPN zelf en kwam er een monteur langs. De 9 dagen zonder vodafone thuis werd wel in rekening gebracht. Daar heb ik ook per email op gereageerd. U raadt het al. Geen reaktie van Vodafone.
In een woord waardeloos. Dat betekent dat ik zodra het jaar bijna voorbij is, ik weer opzoek ga naar een andere provider. Alleen al door de ergernissen en het niet beantwoorden van de email en telefoon.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door eppie
Maart 15, 2015
ook ik heb vreeslijk veel spijt dat ik ben over gestapt tv kijken is een hopeloos geval steeds flikkerend beeld en heb al een paar melen gebeld ook daar voor moet je als klant betalen 0900
is niet normaal meer spijt spijt spijt dus zal vodafoon nooit bij iemand aanraden
Geschreven door Illie
April 10, 2015
Ik sluit me er helemaal bij aan niet overstappen naar Vodafone.
Ik heb een Alles-in-een-pakket genomen.
Op het contract dat ik getekend heb de staat letterlijk Je betaald eenmalig €30,- activatiekosten en €37,50 voor de basisinstalatie door een monteur(tijdelijk gratis bij een Alles-in-een pakket)
De rekening ja hoor ik moet het betalen gewoon betalen net gebeld.
Werd het een weleens niet eens spelletje.
Ben er helemaal klaar mee zodra ik het contract kosteloos kan beëindigen doe ik het
en lekker naar me vertrouwde KPN
2 resultaten - getoond 1 - 2