Details van de review
Sinds vorige week is mijn vodafone thuis pakket ingegaan.
Voor het installeren van mijn glasvezel verbinding maakt Vodafone gebruik van hun installatiepartner Guidion.
Guidion is 3 dagen van te voren langs geweest om het pakket te installeren, een vriendelijke monteur die dit op freelance basis voor Giudion doet.
De eerste indruk was erg goed, de monteur kwam op tijd en legde alles netjes uit. En was binnen een uurtje klaar.
Echter ontstonden vanaf toen enkele problemen m.b.t. de glasvezel verbinding. De monteur kon dit probleem helaas niet verhelpen omdat de klantenservice van Vodafone pas om 9 uur bereikbaar was. Maar zo vriendelijk als die was stelde hij voor om het na 9 uur voor mij te regelen. Die dag heb ik nog contact met hem gehad om enkele gegevens door te spelen zodat Vodafone mijn verbinding kon herstellen.
3 dagen later (na het weekend) was mijn ziggo abonoment opgeven en bleek ik nogsteeds te zitten met mijn verbindsprobleem. Omdat ik thuis werk was deze verbinding erg noodzakelijk. Echter na het bellen van de klantenservice van Vodafone bleken zij niet in staat te zijn om dit probleem binnen enkele uren op te lossen. De telefoniste zei dat de monteur hier maximaal 5 dagen voor kreeg. Dit betekend dat ik geen mogelijkheid had om thuis te werken en was genoodzaakt om in een internetcafe te gaan zitten. Een dag later belde een bedrijf mij op om het probleem aan het einde van de middag op te lossen. Gelukkig kwamen ze die dag ook en is het probleem opgelost. Het probleem was eigenlijk een fout van Goudion omdat zij de router niet juist hadden aangesloten. Al met al heb ik 2 dagen zonder internet gezeten en heeft het mij daarnaast erg veel tijd gekost om het probleem op te lossen. Dit resulteerde in 2 dagen overwerken.
Vandaag heb ik contact gehad met Vodafone over een mogelijke tegemoetkoming. Maar daar willen zij helemaal niks van weten.. Ze factureren mij 2 dagen minder wat neer komt op ongeveer 1,50. Belachelijk als je nadenkt dat het mij veel meer tijd en geld heeft gekost om deze 2 dagen door te komen.
Conclusie: begin absoluut niet aan Vodafone Thuis.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Vodafone thuis (glasvezel)
Beste mensen,
Sinds vorige week is mijn vodafone thuis pakket ingegaan.
Voor het installeren van mijn glasvezel verbinding maakt Vodafone gebruik van hun installatiepartner Guidion.
Guidion is 3 dagen van te voren langs geweest om het pakket te installeren, een vriendelijke monteur die dit op freelance basis voor Giudion doet.
De eerste indruk was erg goed, de monteur kwam op tijd en legde alles netjes uit. En was binnen een uurtje klaar.
Echter ontstonden vanaf toen enkele problemen m.b.t. de glasvezel verbinding. De monteur kon dit probleem helaas niet verhelpen omdat de klantenservice van Vodafone pas om 9 uur bereikbaar was. Maar zo vriendelijk als die was stelde hij voor om het na 9 uur voor mij te regelen. Die dag heb ik nog contact met hem gehad om enkele gegevens door te spelen zodat Vodafone mijn verbinding kon herstellen.
3 dagen later (na het weekend) was mijn ziggo abonoment opgeven en bleek ik nogsteeds te zitten met mijn verbindsprobleem. Omdat ik thuis werk was deze verbinding erg noodzakelijk. Echter na het bellen van de klantenservice van Vodafone bleken zij niet in staat te zijn om dit probleem binnen enkele uren op te lossen. De telefoniste zei dat de monteur hier maximaal 5 dagen voor kreeg. Dit betekend dat ik geen mogelijkheid had om thuis te werken en was genoodzaakt om in een internetcafe te gaan zitten. Een dag later belde een bedrijf mij op om het probleem aan het einde van de middag op te lossen. Gelukkig kwamen ze die dag ook en is het probleem opgelost. Het probleem was eigenlijk een fout van Goudion omdat zij de router niet juist hadden aangesloten. Al met al heb ik 2 dagen zonder internet gezeten en heeft het mij daarnaast erg veel tijd gekost om het probleem op te lossen. Dit resulteerde in 2 dagen overwerken.
Vandaag heb ik contact gehad met Vodafone over een mogelijke tegemoetkoming. Maar daar willen zij helemaal niks van weten.. Ze factureren mij 2 dagen minder wat neer komt op ongeveer 1,50. Belachelijk als je nadenkt dat het mij veel meer tijd en geld heeft gekost om deze 2 dagen door te komen.
Conclusie: begin absoluut niet aan Vodafone Thuis.