Details van de review
Na het afsluiten van een verlenging van ons contract bij Vodafone moest er volgens hun een monteur komen om het opnieuw te installeren. Gezegd was dat de monteur niet eerder weg zou gaan dan alles zou werken, maar na het installeren van de telefoon en internet ging hij er vandoor met de boodschap dat de tv het na een uur wel zou moeten doen. Ok, dat is te overzien maar niet de afspraak. Tv heeft het even gedaan en nu al 4 dagen hebben we geen beeld! Direct contact opgenomen met de klantenservice.. Die zouden het noteren en gingen er mee aan de slag. Na geen gehoor, de volgende dag weer gebeld.. De technische dienst had het in behandeling genomen. Weer geen terugkoppeling.. Dag 3 weer gebeld, het probleem was lastig op te sporen dus zou iets langer duren. Vandaag weer gebeld, krijg je een ongeïnteresseerde telefoniste aan de telefoon die zegt dat we geduld moeten hebben, ze te druk zijn om ons op de hoogte te houden en dat ze wel degelijk bezig zijn voor ons. Nadat ik vraag of ik de manager mag spreken wordt er gewoon nee gezegd. Het is werkelijk te slecht voor woorden want je kunt geen kant op. En dat noemen ze nou service! Je sluit een contract af met valse voorwaarden aangezien je geen gebruik kan maken van hun aangeboden diensten waar je voor betaald.
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte service!
Normaalste gesproken zal ik niet zo snel iets plaatsen, maar dit moet gemeld worden.
Na het afsluiten van een verlenging van ons contract bij Vodafone moest er volgens hun een monteur komen om het opnieuw te installeren. Gezegd was dat de monteur niet eerder weg zou gaan dan alles zou werken, maar na het installeren van de telefoon en internet ging hij er vandoor met de boodschap dat de tv het na een uur wel zou moeten doen. Ok, dat is te overzien maar niet de afspraak. Tv heeft het even gedaan en nu al 4 dagen hebben we geen beeld! Direct contact opgenomen met de klantenservice.. Die zouden het noteren en gingen er mee aan de slag. Na geen gehoor, de volgende dag weer gebeld.. De technische dienst had het in behandeling genomen. Weer geen terugkoppeling.. Dag 3 weer gebeld, het probleem was lastig op te sporen dus zou iets langer duren. Vandaag weer gebeld, krijg je een ongeïnteresseerde telefoniste aan de telefoon die zegt dat we geduld moeten hebben, ze te druk zijn om ons op de hoogte te houden en dat ze wel degelijk bezig zijn voor ons. Nadat ik vraag of ik de manager mag spreken wordt er gewoon nee gezegd. Het is werkelijk te slecht voor woorden want je kunt geen kant op. En dat noemen ze nou service! Je sluit een contract af met valse voorwaarden aangezien je geen gebruik kan maken van hun aangeboden diensten waar je voor betaald.