Details van de review
Sinds een aantal dagen hebben wij Vodafone thuis. Er was afgesproken dat wij de set top boxen met hard disk van de vorige provider konden blijven gebruiken en de monteur van Vodafone deze zou aansluiten bij installatie. Dat blijkt nu niet mogelijk en nu moeten we het maar doen met 1 set top box zonder hard disk ipv de 2 met hard disk die wij hadden. Een enorme achteruitgang. Vodafone is niet bereid de gemaakte afspraken na te komen of op een andere wijze tegemoet te komen. Nu dan zsm het contract ontbinden. Wat een waardeloze service. Totale onwelwillendheid aan de kant van Vodafone na valse voorlichting van hun verkoper. Nooit meer Vodafone voor mij!!
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Bernd
April 04, 2015
Valse voorlichting en onbereidheid tot oplossen
Sinds een aantal dagen hebben wij Vodafone thuis. Er was afgesproken dat wij de set top boxen met hard disk van de vorige provider konden blijven gebruiken en de monteur van Vodafone deze zou aansluiten bij installatie. Dat blijkt nu niet mogelijk en nu moeten we het maar doen met 1 set top box zonder hard disk ipv de 2 met hard disk die wij hadden. Een enorme achteruitgang. Vodafone is niet bereid de gemaakte afspraken na te komen of op een andere wijze tegemoet te komen. Nu dan zsm het contract ontbinden. Wat een waardeloze service. Totale onwelwillendheid aan de kant van Vodafone na valse voorlichting van hun verkoper. Nooit meer Vodafone voor mij!!
Was deze review nuttig?