Details van de review
nu blijkt een maand lang heeft men een actie kunnen maken om alles in orde te maken maar wat blijkt monteur om het te installeren komt hangt modem op sluit glasvezel aan maar geen internet aanwezig.dus monteur gaat weg over 2 uur heb ik internet dat klopt maar ik moet wel alles zelf aansluiten dus telefoon,tv,en internet. Waarvoor heb je dan een monteur genomen?
denk je nou dat is alles blijk je zonder te weten een ander nummer te hebben nergens is nummer bekend bij me bel vodafone op zeggen jawel u heb tijdelijk nummer fijn dat ik het weet,wanneer heb ik dan me nummerbehoud zegt ie binnen 3 werkdagen.na 3 werkdagen nog steeds tijdelijk nummer zegt andere collega dat kan helemaal niet moet binnen 7 dagen in orde zijn nu nog 2 dagen te gaan ben benieuwd.internet snelheid 50mb wil het verhogen dat kan zegt men op zaterdag zou binnen 2 uur geregeld zijn maar uit veiligheid zegt de medewerker van vodafone 24 uur nu 48 uur later nog geen 100mb.
afspraken maken kan je niet met service desk dus voor mij over minder dan een jaar opzeggen dit is minder dan klantvriendelijk heb me giga vergist in vodafone
mvg m.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
waardeloze service
sinds een week heb ik vodafone thuis alles in 1 dacht neem glasvezel geen problemen meer.
nu blijkt een maand lang heeft men een actie kunnen maken om alles in orde te maken maar wat blijkt monteur om het te installeren komt hangt modem op sluit glasvezel aan maar geen internet aanwezig.dus monteur gaat weg over 2 uur heb ik internet dat klopt maar ik moet wel alles zelf aansluiten dus telefoon,tv,en internet. Waarvoor heb je dan een monteur genomen?
denk je nou dat is alles blijk je zonder te weten een ander nummer te hebben nergens is nummer bekend bij me bel vodafone op zeggen jawel u heb tijdelijk nummer fijn dat ik het weet,wanneer heb ik dan me nummerbehoud zegt ie binnen 3 werkdagen.na 3 werkdagen nog steeds tijdelijk nummer zegt andere collega dat kan helemaal niet moet binnen 7 dagen in orde zijn nu nog 2 dagen te gaan ben benieuwd.internet snelheid 50mb wil het verhogen dat kan zegt men op zaterdag zou binnen 2 uur geregeld zijn maar uit veiligheid zegt de medewerker van vodafone 24 uur nu 48 uur later nog geen 100mb.
afspraken maken kan je niet met service desk dus voor mij over minder dan een jaar opzeggen dit is minder dan klantvriendelijk heb me giga vergist in vodafone
mvg m.
Commentaar
gewoonweg een slechte service als ze daar nu eens wat aan doen, maar ja als er een stelletje mensen achter de telefoon zitten die niet communiceren en niet veel snappen en het enigste wat ze kunnen zeggen is sorry meneer, ik kan er ook niets aan doen, boos worden mag al helemaal niet want dan helpen ze je al helemaal niet meer, gewoon een slecht bedrijf.