Details van de review
Geachte Radar
Begin November 2014 een contract getekend bij Vodafone omdat er glasvezel werd aangelegd in Zwanenburg.
Nadat de kabel in mijn huis was geïnstalleerd was het wachten op de aansluiting van Vodafone.
Ik kreeg bericht dat er 10 april een monteur van de firma Guidion zou komen om de kabel aan te sluiten, het pakket van Vodafone was inmiddels bij mij binnen.
Toen monteur de kabel had aangesloten bleek dat volgens hem in overleg met Vodafone de Interactive TV box met harddiskrecorder defect te zijn, met een Interactive TV box zonder harddiskrecorder werkte het wel dus het moest aan de recorder met harddisk liggen.
Vodafone beloofde een nieuwe op te sturen maar dit kon vijf werkdagen duren.
Na een aantal dage arriveerde de recorder.
Ik heb hem aangesloten zoals de monteur mij had opgedragen maar het resultaat was hetzelfde.
Ik heb toen een keer of 10 contact gehad met de service afdeling waar ik steeds een ander persoon aan de lijn kreeg en die hebben mij alle stekkertjes en kabels laten versteken zonder resultaat.
Uiteindelijk in overleg met de technische diens zou het aan de router liggen en zouden ze een nieuwe opsturen, dat kon vijf werkdagen duren.
In het weekend anderhalf uur op facebook met Vodafone zitten overleggen om dit probleem op te lossen zonder resultaat.
Na een aantal dagen kwam de post met een pakket en tot mijn verbazing zat daar weer een Interactieve harddiskrecorder in zoals de vorig.
Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat wanneer er een router vervangen moest worden er ook een monteur moest komen.
Intussen waren er al twee medewerkers van Reggefiber ( de installateur van de Kabel) bij mij geweest en via de telefoon met Vodafone technische mensen ?? geprobeerd het probleem op te lossen, maar ook dat lukte niet.
Er werd afgesproken dat ze een monteur van Guidion zouden waarschuwen om een nieuwe router te instaleren.
Na een aantal dagen kreeg ik bericht dat de monteur 28 april om tien uur zou komen.
Toen de monteur de router had vervangen was het probleem hetzelfde, hij heeft contact gehad met Vodafone en die vertelde dat een nieuwe router een uur nodig had om actief te worden.
Na anderhalf uur gebeld met Reggefiber omdat die medewerkers een beetje meer druk konden uitoefenen op Vodafone, die kreeg te horen dat het nu snel opgelost zou moeten zijn.
Na een uur heb ik weer met Reggefiber gebeld en die heeft weer met Vodafone gebeld en toen kreeg hij iemand aan de lijn die zij, o!! ik zie het probleempje al het TV account van deze klant is nog niet gesynchroniseerd.???
Dit hele verhaal heeft van 10 april t/m 28 april geduurd.
Ik heb ongeveer 25 keer gebeld met Vodafone 45 EUR cent per gesprek. Reggefiber heet minstens tien keer gebeld er zijn twee monteurs van Guidion langs geweest en achteraf was het probleem in 10 seconde opgelost.
Dit is het antwoord wat ik kreeg nadat ik had gevraagd wat ze voor compensatie gingen regelen voor drie wekken kosten en stress.
Beste meneer den Dekker,
Zoals eerder vandaag besproken stuur ik je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Ceditering
Ik bied je nogmaals mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb het voor je gecontroleerd en ik kan je een creditering aanbieden voor de dagen dat je geen televisie hebt gehad. Dit komt neer op een bedrag van €11,08.
k hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Demi
Vodafone Thuis klantenservice
J.den Dekker
zeer slecht behandeld!
Zwanenburg 27 april 2015.
Geachte Radar
Begin November 2014 een contract getekend bij Vodafone omdat er glasvezel werd aangelegd in Zwanenburg.
Nadat de kabel in mijn huis was geïnstalleerd was het wachten op de aansluiting van Vodafone.
Ik kreeg bericht dat er 10 april een monteur van de firma Guidion zou komen om de kabel aan te sluiten, het pakket van Vodafone was inmiddels bij mij binnen.
Toen monteur de kabel had aangesloten bleek dat volgens hem in overleg met Vodafone de Interactive TV box met harddiskrecorder defect te zijn, met een Interactive TV box zonder harddiskrecorder werkte het wel dus het moest aan de recorder met harddisk liggen.
Vodafone beloofde een nieuwe op te sturen maar dit kon vijf werkdagen duren.
Na een aantal dage arriveerde de recorder.
Ik heb hem aangesloten zoals de monteur mij had opgedragen maar het resultaat was hetzelfde.
Ik heb toen een keer of 10 contact gehad met de service afdeling waar ik steeds een ander persoon aan de lijn kreeg en die hebben mij alle stekkertjes en kabels laten versteken zonder resultaat.
Uiteindelijk in overleg met de technische diens zou het aan de router liggen en zouden ze een nieuwe opsturen, dat kon vijf werkdagen duren.
In het weekend anderhalf uur op facebook met Vodafone zitten overleggen om dit probleem op te lossen zonder resultaat.
Na een aantal dagen kwam de post met een pakket en tot mijn verbazing zat daar weer een Interactieve harddiskrecorder in zoals de vorig.
Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat wanneer er een router vervangen moest worden er ook een monteur moest komen.
Intussen waren er al twee medewerkers van Reggefiber ( de installateur van de Kabel) bij mij geweest en via de telefoon met Vodafone technische mensen ?? geprobeerd het probleem op te lossen, maar ook dat lukte niet.
Er werd afgesproken dat ze een monteur van Guidion zouden waarschuwen om een nieuwe router te instaleren.
Na een aantal dagen kreeg ik bericht dat de monteur 28 april om tien uur zou komen.
Toen de monteur de router had vervangen was het probleem hetzelfde, hij heeft contact gehad met Vodafone en die vertelde dat een nieuwe router een uur nodig had om actief te worden.
Na anderhalf uur gebeld met Reggefiber omdat die medewerkers een beetje meer druk konden uitoefenen op Vodafone, die kreeg te horen dat het nu snel opgelost zou moeten zijn.
Na een uur heb ik weer met Reggefiber gebeld en die heeft weer met Vodafone gebeld en toen kreeg hij iemand aan de lijn die zij, o!! ik zie het probleempje al het TV account van deze klant is nog niet gesynchroniseerd.???
Dit hele verhaal heeft van 10 april t/m 28 april geduurd.
Ik heb ongeveer 25 keer gebeld met Vodafone 45 EUR cent per gesprek. Reggefiber heet minstens tien keer gebeld er zijn twee monteurs van Guidion langs geweest en achteraf was het probleem in 10 seconde opgelost.
Dit is het antwoord wat ik kreeg nadat ik had gevraagd wat ze voor compensatie gingen regelen voor drie wekken kosten en stress.
Beste meneer den Dekker,
Zoals eerder vandaag besproken stuur ik je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Ceditering
Ik bied je nogmaals mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb het voor je gecontroleerd en ik kan je een creditering aanbieden voor de dagen dat je geen televisie hebt gehad. Dit komt neer op een bedrag van €11,08.
k hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Demi
Vodafone Thuis klantenservice
J.den Dekker