Details van de review
Al wel 50 x gebeld met de helpdesk, meerdere keren het hele beltegoed van 300 minuten verpraat door contact met Vodafone. En telkens trek je als klant aan het kortste eind. Telkens wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd. Niets helpt alleen maar helpdeskmedewerkers die jou zo lang mogelijk aan te lijn proberen te houden en telkens zeggen dat jij als klant het verkeerd bekijkt. Ik volg regelmatig, meerdere keren per week een webinar dat heel vaak wegvalt en dan heb ik weer het nakijken. Om hopeloos van te worden. Ik ga een klacht sturen naar Vodafone en als ze de klacht niet binnen 3 weken oplossen stap ik over op een andere provider. KPN was hetzelfde probleem.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Louis
Mei 21, 2015
Waardeloos
Al wel 50 x gebeld met de helpdesk, meerdere keren het hele beltegoed van 300 minuten verpraat door contact met Vodafone. En telkens trek je als klant aan het kortste eind. Telkens wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd. Niets helpt alleen maar helpdeskmedewerkers die jou zo lang mogelijk aan te lijn proberen te houden en telkens zeggen dat jij als klant het verkeerd bekijkt. Ik volg regelmatig, meerdere keren per week een webinar dat heel vaak wegvalt en dan heb ik weer het nakijken. Om hopeloos van te worden. Ik ga een klacht sturen naar Vodafone en als ze de klacht niet binnen 3 weken oplossen stap ik over op een andere provider. KPN was hetzelfde probleem.
Was deze review nuttig?