Details van de review
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen
Gemiddelde score | 4.8 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Slechte Wifi
Overgestapt van glasvezel van Lijbrandt naar Vodafone omdat Vodafone beter Wifi bereik garandeerde op de slaapkamer en in de tuin. In het begin problemen gehad met het TV-signaal, dat is opgelost door de support. De Wifi is echt drama. Vaak hebben we wel Wifi-signaal maar kan ik desondanks met Laptop niet inloggen (wifi beperkt) of er is helemaal geen signaal. Verschillende keren gebeld met Vodafone, er zijn instellingen aangepast (gewisseld van kanaal ed) maar dit hielp niets. Nu weet men niet meer wat ze moeten doen en zeggen ze dat er teveel netwerken bij ons in de buurt zijn en wij zelf ook veel teveel apparaten gebruiken; er zijn totaal max 2 mobiels, 1 tablet, 1 laptop, 1 wifi printer en 1 chromecast in ons huishouden, problemen doen zich ook voor als mijn man met telefoon+tablet op het werk is. Opzeggen kan niet want, zegt Vodafone, Wifi is een extra service en daar kunnen geen rechten aan ontleent worden, ze leveren internet en ja, met een kabel doet het wel, maar daar heb je met mobiel en tablet niets aan natuurlijk
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen