Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Overgestapt van glasvezel van Lijbrandt naar Vodafone omdat Vodafone beter Wifi bereik garandeerde op de slaapkamer en in de tuin. In het begin problemen gehad met het TV-signaal, dat is opgelost door de support. De Wifi is echt drama. Vaak hebben we wel Wifi-signaal maar kan ik desondanks met Laptop niet inloggen (wifi beperkt) of er is helemaal geen signaal. Verschillende keren gebeld met Vodafone, er zijn instellingen aangepast (gewisseld van kanaal ed) maar dit hielp niets. Nu weet men niet meer wat ze moeten doen en zeggen ze dat er teveel netwerken bij ons in de buurt zijn en wij zelf ook veel teveel apparaten gebruiken; er zijn totaal max 2 mobiels, 1 tablet, 1 laptop, 1 wifi printer en 1 chromecast in ons huishouden, problemen doen zich ook voor als mijn man met telefoon+tablet op het werk is. Opzeggen kan niet want, zegt Vodafone, Wifi is een extra service en daar kunnen geen rechten aan ontleent worden, ze leveren internet en ja, met een kabel doet het wel, maar daar heb je met mobiel en tablet niets aan natuurlijk
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Danielle Koopman Mei 30, 2015

Slechte Wifi

Overgestapt van glasvezel van Lijbrandt naar Vodafone omdat Vodafone beter Wifi bereik garandeerde op de slaapkamer en in de tuin. In het begin problemen gehad met het TV-signaal, dat is opgelost door de support. De Wifi is echt drama. Vaak hebben we wel Wifi-signaal maar kan ik desondanks met Laptop niet inloggen (wifi beperkt) of er is helemaal geen signaal. Verschillende keren gebeld met Vodafone, er zijn instellingen aangepast (gewisseld van kanaal ed) maar dit hielp niets. Nu weet men niet meer wat ze moeten doen en zeggen ze dat er teveel netwerken bij ons in de buurt zijn en wij zelf ook veel teveel apparaten gebruiken; er zijn totaal max 2 mobiels, 1 tablet, 1 laptop, 1 wifi printer en 1 chromecast in ons huishouden, problemen doen zich ook voor als mijn man met telefoon+tablet op het werk is. Opzeggen kan niet want, zegt Vodafone, Wifi is een extra service en daar kunnen geen rechten aan ontleent worden, ze leveren internet en ja, met een kabel doet het wel, maar daar heb je met mobiel en tablet niets aan natuurlijk
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door rom
Juni 15, 2015
Als je fatsoenlijke Wifi wilt hebben schaf je een eigen router/ accespoint aan (voor 60/70 € heb je al een heel bruikbare)! Dan ben je qua wifi altijd onafhankelijk van welke provider dan ook. Hun apparatuur heeft hooguit basis wifi functionaliteit. Dat zie je bijvoorbeeld al aan het ontbreken van (zichtbare ) antennes.
Geschreven door Peter
Augustus 28, 2015
Misschien ooit wel eens van een extender gehoord, neem er dan een die op 5 GHz werkt ipv de overvolle 2,4 GHz, voor 40 euro zijn alle problemen opgelost
2 resultaten - getoond 1 - 2