Details van de review
Wat waardeloos internet glasvezel. Monteur bijdehand en niet meegaand alles geïnstalleerd. Was nog geen maand klant. Storing. Na uren te hebben gebeld eindelijk monteur langs. Deze was vriendelijk (kwam niet via Vodafone maar extern, was meteen te merken). Vervolgens traag internet en een maand verder weer geen verbinding. Monteur moet weer komen. Vodafone is niet erg kundig. Ze schuiven alles op de kabels af en niet behulpzaam. De ene verkoper zegt dat ik geen glasvezel heb en de andere wel. Nog 10 maanden zit ik eraan vast.
Aub kies niet voor Vodafone. Grootste fout in mijn leven.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Sellow
Juni 17, 2015
Waardeloos
Wat waardeloos internet glasvezel. Monteur bijdehand en niet meegaand alles geïnstalleerd. Was nog geen maand klant. Storing. Na uren te hebben gebeld eindelijk monteur langs. Deze was vriendelijk (kwam niet via Vodafone maar extern, was meteen te merken). Vervolgens traag internet en een maand verder weer geen verbinding. Monteur moet weer komen. Vodafone is niet erg kundig. Ze schuiven alles op de kabels af en niet behulpzaam. De ene verkoper zegt dat ik geen glasvezel heb en de andere wel. Nog 10 maanden zit ik eraan vast.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Wat is het dan je kunt toch zien of je glasvezel heb of niet. Ik neem aan dat je een vigor router heb en de glaskabel gaat direct de wan poort in. Als dit ook uw geval is kun je bij jezelf wel nadenken dat je gebruik maakt van glasvezel
1 resultaten - getoond 1 - 1