Details van de review
Maar nu met het nieuwe abonnement kan ik mijn hele hebben en houden opnieuw gaan inrichten. Daar baal ik ontzettend van. Een leuke router, die normaal prima is, met alleen wifi 2,4 mhz geen 5 mhz,
(is volgens meneer monteur ook niet nodig. Als je op de hei woont klopt dat, maar niet in een woonwijk.) Maar Vodafone moet zo nodig sleutelen aan deze router waardoor je je eigen netwerk niet goed meer kan beheren. Dure router kan als veredelde switch in gaan zetten. Heb alleen behoefte aan een modem niets meer en niets minder.
Als deze modem/router niet wijzigt. dan ben ik weg bij Vodafone duurt alleen nog een jaar.
En uitzoeken hoe ik mijn router nog kan gebruiken, daar komen we wel uit. Het is gewoon stom van mij geweest om over te stappen naar een ander abonnement vandaar had ik het maar niet gedaan.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
Had ik het maar niet gedaan!
Zoals gezegd, Had ik het maar niet gedaan. Paar weken terug gebeld door Vodafone. Met de vraag of alles naar wens was/is. En ik/wij waren tevreden met Vodafone alles in een 50/50 abonnement van ongeveer 2 jr terug via glasvezel aansluiting. TV zowel digitaal als analoog prima, Telefoon prima en ook internet geen enkel probleem. Deze aansluiting liep nog via alleen een modem (genexys) De rest van het thuis netwerk liep netjes via een eigen router met wifi 2,4 en 5 ghz. perfect. Gezien de berichten op het internet dat de analoge tv verdwijnt, dacht laten we dan maar alvast overstappen naar digitale TV en vooruit ook het internet opschroeven naar 100/100 helemaal goed.
Maar nu met het nieuwe abonnement kan ik mijn hele hebben en houden opnieuw gaan inrichten. Daar baal ik ontzettend van. Een leuke router, die normaal prima is, met alleen wifi 2,4 mhz geen 5 mhz,
(is volgens meneer monteur ook niet nodig. Als je op de hei woont klopt dat, maar niet in een woonwijk.) Maar Vodafone moet zo nodig sleutelen aan deze router waardoor je je eigen netwerk niet goed meer kan beheren. Dure router kan als veredelde switch in gaan zetten. Heb alleen behoefte aan een modem niets meer en niets minder.
Als deze modem/router niet wijzigt. dan ben ik weg bij Vodafone duurt alleen nog een jaar.
En uitzoeken hoe ik mijn router nog kan gebruiken, daar komen we wel uit. Het is gewoon stom van mij geweest om over te stappen naar een ander abonnement vandaar had ik het maar niet gedaan.