Details van de review
Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Karel
Juli 22, 2015
Opgelicht door Vodafone
Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.
Was deze review nuttig?