Details van de review
Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Tv is zeer goed, loepzuiver beeld.
Telefoon niet laten aansluiten, dit omdat ik alles met mijn mobiel doe.
Internet is zeer slecht, draadloos haal ik maar gemiddeld 5 mb van de 50mb.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.
Gemiddelde score | 6.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
raymond
Augustus 10, 2015
Zeer traag
Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Internet is kwestie van tweaken. Ik adviseer je ff op het forum te checken van Vodafone hier zijn mensen met echte kennis van zaken. Waarschijnlijk heb je nog niet het juiste kanaal gehad, download ff WiFi analyzer in de playstore want daarmee kun je checken wat het beste vrije kanaal is. Ik weet dat er ook nog andere opties zijn op het forum waarmee je probleem zeker opgelost wordt. Zelf heb ik 100mb van Vodafone en haal draadloos makkelijk 60 mb
1 resultaten - getoond 1 - 1