Details van de review
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.
Gemiddelde score | 5.8 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
vodafone glasvezel
Net bij mij glasvezel 50/50 geïnstalleerd. Bij maken afspraak werd mij al verteld dat tv/telefoon door de muur 2 kwartier extra zou kosten a 17,50 (=€ 35). Installateur zei dat langs de plinten timmeren hooguit 5 minuten kost, vandaar. Totaal is hij een uurtje bezig geweest. Daarvan wordt vervolgens 45 minuten aan kabeltje door de muur trekken toegerekend. Komen ook nog twee muurbevestigingen bij en 21% btw. Al met al ruim € 90. Kabel naar internet zou gratis naar zolder door getrokken worden. Ter plekke kreeg ik te horen dat dat ook door het trapgat en over de vloer is. Door de daarvoor bestemde buis in de muur kost, je raadt het al nog eens € 90,- extra. Onder het mom van dat het meer werk is. Ik heb er maar helemaal van af gezien.
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.