Details van de review
De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
Gerrit
Augustus 21, 2015
Prima
De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
Was deze review nuttig?
Commentaar
2 resultaten - getoond 1 - 2
Sortering
Gerrit, in welke plaats woon je? Heb nl het idee dat de kwaliteit en verbindingssnelheid mede afhankelijk is van de kwaliteit, aanleg van het te gebruiken glasvezelnetwerk
Hopelijk gaat het bij ons ook zo goed werken
Hopelijk gaat het bij ons ook zo goed werken
Christien ik woon in Leeuwarden.
2 resultaten - getoond 1 - 2