Details van de review
Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Geschreven door
Niki
September 11, 2015
Onacceptabel!
Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!
Was deze review nuttig?