Details van de review
Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Robin
September 12, 2015
Dramatisch slechte diensten en service
Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!
Was deze review nuttig?