Details van de review
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte service Vodafone Thuis
Zeer slechte ervaring, installatiedatum gekregen van Vodafone en uitgaande van die gegevens ook mijn huidige Ziggo opgezegd.
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.