Details van de review
Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
Onno van Huet
September 23, 2015
All-in-One prima, alleen aanpassen gaat niet
Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Beste Onno,
Het is absoluut niet het geval dat Vodafone diensten bij verschillende partijen inkoopt
en je zou je abo maandelijks probleem- en kosteloos moeten kunnen aanpassen.
Ik vraag me af waarom dat in jouw geval problemen veroorzaakt en wil dit verder uitzoeken.
Je kunt je adres naar mij mailen, dan kan ik zien wat voor jou de mogelijkheden zijn.
Mijn mailadres is [email protected].
Groetjes Sebas
Het is absoluut niet het geval dat Vodafone diensten bij verschillende partijen inkoopt
en je zou je abo maandelijks probleem- en kosteloos moeten kunnen aanpassen.
Ik vraag me af waarom dat in jouw geval problemen veroorzaakt en wil dit verder uitzoeken.
Je kunt je adres naar mij mailen, dan kan ik zien wat voor jou de mogelijkheden zijn.
Mijn mailadres is [email protected].
Groetjes Sebas
1 resultaten - getoond 1 - 1