Details van de review
Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Geschreven door
Ed van Ruiten
Oktober 02, 2015
Vodafone glasvezel
Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.
Was deze review nuttig?