Details van de review
Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
M
Oktober 23, 2015
Het leet dat vodafone heet .ik begin het te geloven wat een ellende
Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!
Was deze review nuttig?