Details van de review
Da bel je de "helpdesk". Die zeiden doodleuk, over 5 dagen komt er een monteur, terwijl ik nog geen 2 uur klant was. Niks krijg je gedaan van ze, ze lezen een riedeltje van een pagina op, en zijn niet in staat om ook maar iets op te lossen. Na 4 dagen kwam er een monteur. Die heeft de kabel vernieuwd en de nieuwe zo geknikt opgehangen dat ie weer brak, wist ik ook niet. Heb een abo van 100/100 up down. Haalde ik niet. 6 mb up en 2 down. Maar, wel afschrijven voor 100 mb. Weer een monteur, nieuw kabeltje, nu goed opgehangen. down 55 up 26. Terwijl ik nog steeds betaalde voor 100/100.
Weer een monteur, backbone vervangen in de wijkkast. Weer andere problemen. We zijn nu dus al bijna 4 maanden verder. Bellen ging nog steeds niet. Kreeg wel een hele maand restitutie. Dat dan weer wel.
Uiteindelijk heeft men iets, na zes maanden, vervangen in een wijkkast waardoor waarschijnlijk iemand anders het probleem heeft wat ik toen had. Ik haal nooit 100/100 ik mag in mn handen knijpen dat ik 55 a 60 down haal. Krijg ik vanmiddag telefoon, of ik wil verlengen. ik heb gevraagd of ie t dossier gelezen had, dat ie dat eerst maar moet doen, en dan even terugbellen. Ik heb nog niemand gehoord, dus hij zit nog te lezen denk ik. Echt geen aanrader.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Slecht
November 2014 bestelde ik internet bij vodafonethuis, Verkoper was een gladjanus, maar, korting dus toch maar gedaan. Je krijgt een kastje om tv te kijken. Elk ander kastje kost 5 euro p/m. Je moet, indien je zoals ik, alle coaxkabels vervangen door UTP, is wel effe een dingetje. De draytekmodem die je erbij te leen krijgt is een dramatisch slecht ding. Overigens door de software van vodafone, die allerlei handige opties uitzet. Bridged modus is onmogelijk. De wifi van de draytek is niet eens dramatisch te noemen, maar eerder rampzalig. 6 meter van t modem totaal geen bereik. Dus oude DDWRT er maar weer tussen gehangen. Dat gaat redelijk, als de draytek mn modem er niet uitlazert. De installatie was een drama. "monteur" kwam binnen, jensde met een hamer nieten om de glasvezel die daardoor brak. Wist ik niet. Meneer ging een uur later weg, geen internet meer. Bellen kan niet, tv kijken ook niet.
Da bel je de "helpdesk". Die zeiden doodleuk, over 5 dagen komt er een monteur, terwijl ik nog geen 2 uur klant was. Niks krijg je gedaan van ze, ze lezen een riedeltje van een pagina op, en zijn niet in staat om ook maar iets op te lossen. Na 4 dagen kwam er een monteur. Die heeft de kabel vernieuwd en de nieuwe zo geknikt opgehangen dat ie weer brak, wist ik ook niet. Heb een abo van 100/100 up down. Haalde ik niet. 6 mb up en 2 down. Maar, wel afschrijven voor 100 mb. Weer een monteur, nieuw kabeltje, nu goed opgehangen. down 55 up 26. Terwijl ik nog steeds betaalde voor 100/100.
Weer een monteur, backbone vervangen in de wijkkast. Weer andere problemen. We zijn nu dus al bijna 4 maanden verder. Bellen ging nog steeds niet. Kreeg wel een hele maand restitutie. Dat dan weer wel.
Uiteindelijk heeft men iets, na zes maanden, vervangen in een wijkkast waardoor waarschijnlijk iemand anders het probleem heeft wat ik toen had. Ik haal nooit 100/100 ik mag in mn handen knijpen dat ik 55 a 60 down haal. Krijg ik vanmiddag telefoon, of ik wil verlengen. ik heb gevraagd of ie t dossier gelezen had, dat ie dat eerst maar moet doen, en dan even terugbellen. Ik heb nog niemand gehoord, dus hij zit nog te lezen denk ik. Echt geen aanrader.