Details van de review
Monteur was netjes op tijd, had 20 min nodig om alles aan te sluiten. Het testen ging niet vlekkeloos, haalde snelheid niet, bleef steken op 1/3 van maximaal. Nadat hij met Vodaphone gebeld had kwamen we erachter dat LAN port 1 en 2 voor tv zijn en LAN 3 en 4 voor internet.
Dus kabel omgeplugt en ik ga zelfs iets over de 500 heen up en download.
Modem draait nu een dik 5 maanden onafgebroken, en het gaat nog steeds prima, zelfs met streamen en uploaden en downloaden van foto's naar cloud enzo, geen enkele problemen gehad.
2x tv er wel eruit gelegen, maar dat was al aangekondigd netjes via een mailtje.
Ik wil niet meer terug naar DSL / Coax
Gemiddelde score | 9.2 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Perfect
Verhuisd naar een woning met Glasvezel. Na ervaring van kennisen de keuze gelaten tussen kpn en vodaphone. Uiteindelijk voor Vodaphone gekozen met een alles in 1 pakket en 500/500 glasvezel.
Monteur was netjes op tijd, had 20 min nodig om alles aan te sluiten. Het testen ging niet vlekkeloos, haalde snelheid niet, bleef steken op 1/3 van maximaal. Nadat hij met Vodaphone gebeld had kwamen we erachter dat LAN port 1 en 2 voor tv zijn en LAN 3 en 4 voor internet.
Dus kabel omgeplugt en ik ga zelfs iets over de 500 heen up en download.
Modem draait nu een dik 5 maanden onafgebroken, en het gaat nog steeds prima, zelfs met streamen en uploaden en downloaden van foto's naar cloud enzo, geen enkele problemen gehad.
2x tv er wel eruit gelegen, maar dat was al aangekondigd netjes via een mailtje.
Ik wil niet meer terug naar DSL / Coax