Details van de review
De week erop kwam de monteur langs en heeft dit naar mijn zegge alles zeer snel aangesloten (20 minuten geduurd). Internet, telefonie en televisie werkte naar behoren.
Internet download snelheid is +/- 5% minder dan wat ze beloven.
Internet upload snelheid is +/- 10% meer dan wat ze beloven.
Dit compenseert dus.
De televisie hd kanalen zijn voor mij scherp genoeg.
En als laatste telefonie, het werkt zoals het moet werken.
De facturen worden netjes en automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Bereik klantenservice kan wat beter, ik moet ongeveer +/- 10 minuten wachten voordat ik geholpen kan worden.
Wanneer er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden word dat netjes van te voren gemaild.
Ga zo door Vodafone!
Gemiddelde score | 9.6 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Zeer tevreden. Uit Enschede.
Vodafone alles in 1 pakket gekregen en de volgende werkdag heeft Guidion mij gebeld om een afspraak te maken om een monteur langs te brengen en alles aan te sluiten.
De week erop kwam de monteur langs en heeft dit naar mijn zegge alles zeer snel aangesloten (20 minuten geduurd). Internet, telefonie en televisie werkte naar behoren.
Internet download snelheid is +/- 5% minder dan wat ze beloven.
Internet upload snelheid is +/- 10% meer dan wat ze beloven.
Dit compenseert dus.
De televisie hd kanalen zijn voor mij scherp genoeg.
En als laatste telefonie, het werkt zoals het moet werken.
De facturen worden netjes en automatisch van mijn rekening afgeschreven.
Bereik klantenservice kan wat beter, ik moet ongeveer +/- 10 minuten wachten voordat ik geholpen kan worden.
Wanneer er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd moeten worden word dat netjes van te voren gemaild.
Ga zo door Vodafone!
Commentaar
Heb je ook je rekening gecontroleerd? Want mijn eerste klopte niet. Toen ik belde werd verteld dat er per minuut wordt afgerekend. Terwijl de reclame zegt per seconde. Men gaat mijn factuur nu uitzoeken.
Jij de jouwe misschien ook?
De rekening wordt 51 euro per maand geincasseerd door Vodafone.
Waarom het bedrag zo hoog is is omdat, ik gebruik maak van de 500mb snelheid.
Ik zou niet weten of Vodafone per minuut afrekend of per seconde als ik gebruik maak van telefonie.