Details van de review
Internet is een drama, nou wifi tenminste. Die klapt er zo goed als elke 5 min. uit. bedraad lijkt te werken maar met 2 lan poorten red je het tegenwoordig niet meer. Het hielp om mijn oude router er achter te zetten om mijn apparatuur van lan en wifi te voorzien (mits er wekelijks gereset werd en duimen dat de boel weer opstart). Ik doe ook geen moeite meer om contact op te nemen met de klantenservice en ook ik tel de dagen af dat ik over mag stappen.
Gemiddelde score | 4.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Het is van vodafone, wat verwacht je dan.
Installatie werd grotendeels gedaan door monteur die overigens meteen al aangaf niet veel tijd te hebben om het 1 en ander uit te leggen over het gebruik (in het kader van besparing). Geen probleem, dat vogel ik wel uit zei ik tegen hem, maar dat gaf me meteen al het gevoel dat vodafone je laat stikken als je problemen hebt met je verbinding. Die problemen kwamen er (en zijn er nog steeds) Na een update van de settupbox is dat ding retetraag geworden. Het menu heeft soms wel pieken van 2 tot 3 sec.vertraging. Schandalig gewoon. HD zenders zijn verder prima maar daar is ook zo'n beetje alles mee gezegd.Tot zover de TV.
Internet is een drama, nou wifi tenminste. Die klapt er zo goed als elke 5 min. uit. bedraad lijkt te werken maar met 2 lan poorten red je het tegenwoordig niet meer. Het hielp om mijn oude router er achter te zetten om mijn apparatuur van lan en wifi te voorzien (mits er wekelijks gereset werd en duimen dat de boel weer opstart). Ik doe ook geen moeite meer om contact op te nemen met de klantenservice en ook ik tel de dagen af dat ik over mag stappen.