Details van de review
Installatie door monteur was snel en goed en Helpdesk heb ik maar een keer nodig gehad en heb toen keurig per e-mail antwoord ontvangen. Het telefonisch bereiken van de Vodafone helpdesk is alleen niet heel makkelijk. Ook het aan en uitzetten van opties in het abonnement werkt alleen bij nieuwe abonnementen of abonnement onderdelen.
al met al prima product voor niet al teveel geld.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Prima prijs prestatie
Internet en Televisie is met een glasvezel aansluiting uitstekend en ook het zender aanbod van Vodafone thuis spreekt mij aan. De beelden zijn haarscherp en afgezien van de storing in februari werkt het altijd prima. de telefonie ben ik iets minder positief over maar dit kan te maken hebben met de plaatst waar mijn dect basisset is gemonteerd (in de meterkast direct boven het modem). Ik kan hem niet makkelijk ergens anders kwijt en bel weinig dus dat laat ik dan maar zo. De zoom toon op de lijn neem ik dan maar op de koop toe.
Installatie door monteur was snel en goed en Helpdesk heb ik maar een keer nodig gehad en heb toen keurig per e-mail antwoord ontvangen. Het telefonisch bereiken van de Vodafone helpdesk is alleen niet heel makkelijk. Ook het aan en uitzetten van opties in het abonnement werkt alleen bij nieuwe abonnementen of abonnement onderdelen.
al met al prima product voor niet al teveel geld.