Details van de review
Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.
Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!
De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!
Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.
PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)
Roel Westhoff
Nuth, Nederland
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Teleurstellend Vodafone Thuis.
Ik had na een dag al genoeg van Vodafone Thuis.
Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.
Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!
De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!
Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.
PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)
Roel Westhoff
Nuth, Nederland
Commentaar
Beveiliging is een groot goed op het internet. Surfen op het internet zonder dat iemand meekijkt vind ik belangrijk. Daarvoor heb ik een account bij een private internet access (VPN) bedrijf die mij toegang tot het internet geeft zonder registratie.
Wat blijkt nu. Deze functionaliteit wordt door Vodafone geblokkeerd. Ongelofelijk. Dat heb in 25 jaar internet gebruik nog nooit meegemaakt. Dit betekent dus dat ik het Vodafone account links moet laten liggen en weer terug moet naar Ziggo.
Het zijn prutsers die niet weten wat ze aan het doen zijn. De helpdesk heb ik moeten uitleggen wat een VPN was. En het antwoord was bot: dit ondersteunen we niet, ga maar naar het forum. Misschien kun je daar een antwoord vinden. Kan ik verder nog iets voor je doen......
Daar had ik dus eerder moeten kijken en wel VOORDAT ik Vodafone als provider zou nemen.
Je wordt er niet vrolijk van als je al deze berichten leest.
Mijn advies:
BLIJF WEG BIJ VODAFONE THUIS!!!! BEGIN ER NIET AAN WANT JE ZULT ER SPIJT VAN KRIJGEN ZOALS IK.
Beveiliging is een groot goed op het internet. Surfen op het internet zonder dat iemand meekijkt vind ik belangrijk. Daarvoor heb ik een account bij een private internet access (VPN) bedrijf die mij toegang tot het internet geeft zonder registratie.
Wat blijkt nu. Deze functionaliteit wordt door Vodafone geblokkeerd. Ongelofelijk. Dat heb in 25 jaar internet gebruik nog nooit meegemaakt. Dit betekent dus dat ik het Vodafone account links moet laten liggen en weer terug moet naar Ziggo.
Het zijn prutsers die niet weten wat ze aan het doen zijn. De helpdesk heb ik moeten uitleggen wat een VPN was. En het antwoord was bot: dit ondersteunen we niet, ga maar naar het forum. Misschien kun je daar een antwoord vinden. Kan ik verder nog iets voor je doen......
Daar had ik dus eerder moeten kijken en wel voordat ik Vodafone als provider zou nemen.
Je wordt er niet vrolijk van als je al deze berichten leest.