Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Ik ben in juni overgestapt van KPN alles in 1 glasvezel naar Vodafone alles in 1 glasvezel. Was ik maar nooit zo stom geweest en dat alleen voor een paar maanden korting!
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door frederique September 10, 2016

waardeloos

Ik ben in juni overgestapt van KPN alles in 1 glasvezel naar Vodafone alles in 1 glasvezel. Was ik maar nooit zo stom geweest en dat alleen voor een paar maanden korting!
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.