Details van de review
De installatie heeft bij mij drie weken geduurd. In totaal zijn er zeven keer monteurs langs geweest. Iedere keer als ik de klantenservice belde, dan werd er mij steeds iets anders verteld. Dit zelfde geldt ook voor de monteurs. Zij werden telkens verkeerd aangestuurd vanuit Vodafone.
Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.
Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.
Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 6.0 |
Geschreven door
Jorn Bovee
September 13, 2016
Goed internet, slechte service
De installatie heeft bij mij drie weken geduurd. In totaal zijn er zeven keer monteurs langs geweest. Iedere keer als ik de klantenservice belde, dan werd er mij steeds iets anders verteld. Dit zelfde geldt ook voor de monteurs. Zij werden telkens verkeerd aangestuurd vanuit Vodafone.
Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.
Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Was deze review nuttig?