Details van de review
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
tijd om over te stappen
Vorig jaar over laten halen om naar Vodafone te gaan. Scheelde een tientje per maand.
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.