Details van de review
Ben benieuwd............
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Ongelooflijke matige kwaliteit
Begin september 2016 Glasvezel via Vodafone besteld (online). Via de online installatie afspraak werd gevraagd waar mijn meterkast was (in de woning of buiten de woning) BUITEN, waar moet het modem komen, (in de woonkamer of anders) WONING, (is er een loze leiding) JA. Komt monteur langs en hangt gelijk de modem op in de meterkast, ik zeg dat is niet de afspraak oh volgens de installatiesite wel. Nee kan niet anders dan bij glasvezelpunt meterkast, probleem geen stopcontact. Oke wordt geregeld a 50 euro. Op zaterdag komt de monteur langs en monteert het stopcontact. Sluit modem aan via lossen kabel van Meterkast buiten naar de tv-box. Blokken op de TV. Hmm zegt de monteur is niet goed. Andere TV-box gepakt en nog steeds. Monteur belt Vodafone en resetten van alles ook 3x TV-box. Nog steeds blokken. Wordt ticket aangemaakt en moeten binnen 5 werkdagen het probleem oplossen. A.s. zaterdag zal de monteur wederom langskomen om het installeren van Wifirepeater en trekken van de bekabeling afmaken. Ben voorlopig weer terug bij ZIGGO totdat Vodafone zijn diensten gaat leveren.
Ben benieuwd............