Details van de review
Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Perfect
Ik weet nog dat ik een jaar geleden op deze website keek omdat ik mij aan het oriënteren was op een glasvezel verbinding. Ik schok destijds van de reviews, maar omdat ik zelf al een mobiel abonnement had bij Vodafone dacht ik, ik ga het gewoon proberen, kan altijd weer overstappen. Nu een jaar later moet ik zeggen dat ik extreem tevreden ben. Meest stabiele (en snelle) internet wat ik ooit heb gehad (in de jaren heb ik bij Ziggo, UPC, KPN en XS4ALL gezeten. Klanten service maar 1x contact mee gehad omdat de TV niet meer wou werken, dit was op afstand (werd een update gepusht naar mij op afstand om een reset en dergelijke te doen), dit was allemaal perfect. Vaste telefoon lijn gebruik ik verder niet (niet eens een telefoon aangesloten).
Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.