Details van de review
Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.
Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.
Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.
ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.
Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.
ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Geschreven door
Igor
Maart 02, 2017
Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.
Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.
Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.
ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Was deze review nuttig?