Details van de review
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Egoistisch bedrijf schuilt achter interne procedures
Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.