Details van de review
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
glasvezel van T-mobile
Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.