Details van de review
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Jan
Augustus 11, 2018
T-mobile thuis
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Was deze review nuttig?